Valgkomiteen trenger forslag

Postet av Romsås IL den 21. Feb 2016

RIL_logo_m_text.png

Valgkomiteen til Romsås Idrettslag søker kandidater til styret for hovedlaget. Hovedlaget er det øverste organet i Romsås IL. De skal ivareta gruppene samt være et kontrollorgan for gruppestyrene.
Om du sitter inne med visjoner og ønsker å være med på å påvirke hvordan Romsås IL skal drives, har du nå her en unik mulighet til å være med i styret.
Romsås IL består ev flere grupper, som bedriver både junior og senior aktiviteter.

Valgkomiteens innstilling til styret skal forlegges nåværende styre innen 02.03.16.
Innstillingen legges fram på årsmøtet til hovedlaget, som er 16.03.16. Så dersom du ønsker å være med på å påvirke, få gjennomslag for din visjon eller har spørsmål, ta kontakt, enten på mail eller tlf.

Tlf. 48135504
Hammeraas@hotmail.com