Obos gir tilbake - Romsås IL

Postet av Romsås IL den 12. Jun 2024

Med en bunke sjekker under armen tok Rasmus  en rundtur i dalen

Fire sjekker og fire stoppesteder. Sponsorsjef i Obos, Rasmus Aarflot, var i det gavmilde hjørnet da han kom med sjekker for til sammen 210.000 kroner øremerket spesielle prosjekter i fire klubber i Groruddalen som skal komme de yngste medlemmene til gode.

Turen gikk til HSIL, Veitvet SK, Romsås IL og Ammerud basket.

Trygg ramme

Turen går til Romsås IL. Der venter daglig leder Marte Vik Edvardsen og Adnan Naeem, som ble året sildsjel under Idrettsgallaen og som er sportslig leder og nestleder for fotballen – og tusen andre ting i klubben. Nå skriver Rasmus ut en sjekk på 50.000 kroner.

– I tillegg til det sportslige bygger Romsås IL identitet. Vi er en klubb hvor vi vil at alle skal bli sett og inkluderes, sier Marte.

Dermed skal de 50.000 kronene øremerkes nettopp inkludering.

Les mer: Med en bunke sjekker under armen tok Rasmus en rundtur i dalen (groruddalen.no)